Veelgestelde vragen


Bestellen & Leveren
Bestellen bij Carlos koffie is heel eenvoudig. Je bestelt je koffie zoals je het zelf wenst.
Dit zijn de mogelijkheden:
- Via de website (www.carloskoffie.be)
- Telefonisch (op 052/330143. We zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 08:30-17:00, op zaterdag van 10:00-13:00.)
- Per e-mail (orders@carloskoffie.be)

Leveringstermijn

We leveren je bestelling zo snel mogelijk. Meestal betekent dit dat je bestelling binnen de 2-3 werkdagen bij jou thuis of op kantoor is.
Duurt dit langer nemen we zelf contact op.
Let op: bij feestdagen hangen we af van de levertermijnen van Bpost. Dan kan het dat het iets langer duurt voor je jouw bestelling ontvangt.

Track & trace

Zodra je bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail van Bpost.
Hierin staat alle informatie over de levering van uw bestelling.
Bovendien krijgt u een track & trace-code per doos, zodat u uw bestelling gemakkelijk kunt volgen.

Je bestelling annuleren
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar ons magazijn.
Ons enthousiast team doet er alles aan zodat je zo snel mogelijk van je koffie kan genieten.
Dit is een volledig geautomatiseerd proces. Hierdoor is het helaas onmogelijk om je bestelling in deze fase nog te annuleren.
Ben je toch nog iets vergeten te bestellen? Of wil je graag nog een wijziging doorgeven? Aarzel dan niet om ons te contacteren op het telefoonnummer 052/330143. Of stuur ons een e-mail via orders@carloskoffie.be.

Leveringskosten
Jouw leveringskosten worden berekend bij het afrekenen van je winkelmandje. Dit hangt af van het bedrag en het gewicht van de bestelling.

Veilig winkelen

Uw gegevens worden enkel gebruikt om u sneller en beter van dienst te kunnen zijn.
Hierbij respecteren we de privacy van uw gegevens. Uiteraard worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. Hierbij is de GDPR-wetgeving van toepassing.

Foutje bij de levering?

Hoewel wij ons uiterste best doen om je bestelling tijdig en op een correcte manier bij jou thuis af te leveren, kan er wel eens iets fout gaan. Heb je toch de verkeerde bestelling ontvangen of is er een andere fout gebeurd? Neemt dan gerust contact met ons op. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Contactinformatie : 

Via mail orders@carloskoffie.be Telefonisch 052/330143
Of klik op deze link om naar het contactformulier te gaan.

Waarom kiezen voor Carlos koffie?



Excellente service



Persoonlijk aanspreekpunt



Aangepast aan jouw noden



Meer dan 30 jaar ervaring



Eigen technische dienst

Webshop powered by Marcando