www.Carloskoffie.be is eigendom van:

Carlos koffie BV

Steenkaaistraat 9

9200 Dendermonde

BE0641652001

 

Betaling en levering

We accepteren betalingen met Ideal, bancontact en banktransfer. Het bedrag wordt alleen afgetrokken wanneer de bestelling wordt verzonden.

 

Bestellingen worden doorgaans 1-3 werkdagen na uw aankoop geleverd. Tijdens periodes van speciale piekbelasting kunnen er vertragingen van maximaal 2 dagen optreden, zodat de totale levertijd kan oplopen tot 3-5 werkdagen. Indien deze bestelling erg dringend is, kan u best een mailtje sturen zodat we er alles aan kunnen doen om uw bestelling op tijd bij u te krijgen.

 

We verzenden alle bestellingen zo snel mogelijk en met de verzendmethode die je hebt gekozen tijdens de aankoop. De gekozen verzendmethode blijkt uit de orderbevestiging die je hebt ontvangen als een onmiddellijke uitbreiding van je aankoop.

Wij leveren uitsluitend aan België en Nederland

Mocht een besteld artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan neemt onze klantenservice contact met je op.

Prijzen zijn vermeld in euro inclusief BTW en belastingen. Bovenop de prijs moeten de verzendkosten worden opgeteld. Betalingen bij Carloskoffie.be zijn gratis.

Alleen volwassenen of personen met toestemming van een ouder of voogd mogen bij ons winkelen.

We behouden ons het recht voor dat afbeeldingen die worden weergegeven op items op de website, kunnen afwijken van de daadwerkelijke weergave van het item. De weergegeven afbeeldingen zijn alleen bedoeld als richtlijn. Het daadwerkelijke uiterlijk van het item kan daarom afwijken van de illustratie op de website. Als je twijfelt, kun je contact opnemen met de klantenservice, die je met eventuele vragen hierover kan helpen.

 

Herroepingsrecht

U hebt geen herroepingsrecht bij de aankoop van levensmiddelen, waaronder producten als koffie of thee. Dit om de voedselveiligheid te waarborgen.

Indien u een product wil terugsturen (die geen levensmiddel is) dan zal u zelf de kost voor het terugsturen moeten dragen. Indien wij bij het ontvangen van het product beslissen dat dit product niet meer kan verkocht worden, zullen we u hiervan op de hoogte brengen met de reden waarom en met een afbeelding van het bij ons toegekomen product.

Ook verliest u uw herroepingsrecht als je de verpakking van de producten hebt geopend.

 

Overmacht

Indien zich bijzondere omstandigheden voordoen waardoor wij de levertijd niet kunnen nakomen, kunnen wij ons op overmacht beroepen. Voorbeelden hiervan zijn stakingen, brand, algemeen goederen gebrek, inbeslagname, beperking van transportmogelijkheden door ziekte, buitengewone tussenkomst van de autoriteiten, cyberaanvallen of IT-crashes bij ons of onze partners, gebrek aan transportmogelijkheden.

Een dergelijke situatie geeft geen recht op schadevergoeding of ontbinding van de koopovereenkomst. Wel verplichten we onszelf er toe om u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen.

 

Herroepingsrecht uitoefenen

Wanneer je de aankoop wilt herroepen kun je ons hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Schrijf in de e-mail precies wat je wilt herroepen. In geval van annulering moet je een e-mail sturen naar info@carloskoffie.be , waar je het bestelnummer vermeldt en dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht.

Je kunt niet herroepen door het artikel te weigeren of door het niet op te halen zonder tegelijkertijd te melden dat je wilt herroepen.

Je kunt ook het standaard annuleringsformulier van de wet gebruiken dat aan het einde van deze verkoop- en leveringsvoorwaarden wordt weergegeven. Gebruik van het formulier is niet verplicht.

De herroepingstermijn wordt nageleefd als je de kennisgeving stuurt, dat je de aankoop wilt annuleren, voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Retourneren van producten en retourkosten

Als je de aankoop van een artikel betreurt, moet je het artikel zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de aankoop wilt annuleren, naar ons opsturen. De deadline is gehaald als je de goederen voor het einde van de 14 dagen retourneert.

Artikelen kunnen niet persoonlijk op ons adres worden afgeleverd; worden verzonden onder rembours of zonder bezorging.

De retourzending van het artikel dien je zelf te betalen.

Indien een pakket wordt verzonden zoals afgesproken, maar niet afgehaald of ontvangen door de koper, wordt het teruggestuurd naar Carlos koffie. In deze gevallen wordt een toeslag van 10€ in rekening gebracht voor retourzending. De toeslag wordt verrekend met eventuele restitutie.

 

Terugbetaling bij herroeping

Als je de aankoop annuleert / herroept, betalen wij alle van jou ontvangen betalingen terug. Exclusief de verzendkosten die u hebt betaald.

We betalen het bedrag zonder onnodige vertraging terug en in ieder geval binnen 14 dagen vanaf de datum waarop we het annuleringsbericht hebben ontvangen. We kunnen de terugbetaling echter inhouden totdat we de geretourneerde goederen hebben ontvangen en hebben geverifieerd dat ze voldoen aan onze retourvoorwaarden.

We zullen een dergelijke terugbetaling uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel dat jij gebruikte voor de oorspronkelijke transactie, tenzij je uitdrukkelijk iets anders hebt aangegeven.

 

Uitproberen van het product en de verpakking

Het herroepingsrecht betekent niet dat je een onvoorwaardelijk recht hebt om het volledige bedrag van het artikel terug te krijgen. Als het artikel op een dusdanige manier is behandeld dat het geen waarde meer heeft, heb je geen recht op restitutie van de aankoopprijs. Om de volledige aankoopprijs terug te krijgen, mag het artikel alleen worden gebruikt in dezelfde mate als is geaccepteerd vóór de aankoop in een gewone fysieke winkel. Voordat je een artikel terugstuurt, moet je daarom duidelijk maken of een gewone winkel het gebruik van het artikel waaraan het is blootgesteld, zou accepteren. Je hebt dus het recht om het product te inspecteren en te proberen, als het de waarde van het product niet schaadt.

 

Als je een artikel op een manier hebt gebruikt die niet mag of je niet kunt in een winkel en we het niet opnieuw kunnen verkopen of het niet opnieuw tegen de volledige prijs kunnen verkopen, kun je van ons verwachten dat we de waardevermindering voor dat bedrag in mindering brengen. Als het artikel geen handelswaarde meer heeft, betalen we het aankoopbedrag niet terug.

 

Jij bent dus aansprakelijk voor een mogelijke vermindering van de waarde van de goederen, die het gevolg is van een andere behandeling van de goederen dan nodig is om de aard van de goederen, hun eigenschappen en de manier waarop ze werken te bepalen.

 

Je moet het artikel in de originele verpakking retourneren.

Je moet er ook voor zorgen dat het artikel veilig is verpakt wanneer je het retourneert. Jij draagt ​​het risico voor het pakket / de goederen totdat wij het ontvangen. Bewaar daarom het verzendbewijs en eventueel track en trace nummer.

 

Klacht - als er iets mis is met het product

Als je een artikel koopt en er zijn gebreken - bijvoorbeeld materiaal- of fabricagefouten - dan zijn de regels van de Aankoopwet van toepassing. Zijn er gebreken in de ontvangende zending, b.v. producten die ontbreken, moet je binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket bezwaar maken.

Je moet zo snel mogelijk nadat het defect is vastgesteld en uiterlijk binnen 24 maanden vanaf het moment van levering, een klacht indienen over defecten door contact met ons op te nemen via info@carloskoffie.be of telefonisch op 0474/088116.

Als de klacht gerechtvaardigd is en het defect niet kan worden verholpen zonder het product te retourneren, betalen we je de verzendkosten terug.

Vergeet niet dat het artikel altijd in de juiste verpakking moet worden verzonden en een ontvangstbewijs voor verzending moet hebben. Bewaar je verzendbewijs incl. informatie over verzendkosten en eventueel track en trace nummer.

Indien het pakket zodanig kapot is dat deze niet kan worden teruggestuurd in de originele verpakking, laat u dit best aan ons weten op info@carloskoffie.be of telefonisch op 0474/088116.

 

Annuleringen

Om een ​​snelle levering te garanderen, verwerken we alle bestellingen binnen een korte tijd nadat ze zijn geplaatst. Carlos koffie BV kan daarom niet garanderen dat je bestelling kan worden geannuleerd.

Als je een reeds geplaatste bestelling wilt annuleren of wijzigen, kun je dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice.